nedjelja, 14. veljače 2016.

Nedavno sam otjerala od sebe osobu koju sam voljela svim svojim srcem,osobu koja je bila jedina potpora u svemu što sam radila.


Nedavno sam otjerala od sebe osobu koju sam voljela svim svojim srcem,osobu koja je bila jedina potpora u svemu što sam radila. Pisala sam knjigu. Bila je pri kraju. Nisam je završila jer bez te osobe nema ni te knjige. Bez te osobe pola stvari u mom životu nemaju smisla jednostavno su bezvrijedne. Ali ta osoba,odnosno moj najbolji drug i moja prva ljubav,više ne želi da čuje za mene. Povrijedila sam njega,sebe.


Uništila osjećaje koje smo gajili jedno prema drugom. Sve je nestalo. Sve. Ama baš sve. Više ne pišem jer pisala sam samo njemu. Više ne slušam muziku jer nemam s kim da je slušam.
Više ne ulazim u svoju sobu jer nemam s kim tamo da dijelim uspomene. Više ne izlazim jer nemam s kim da izađem.


Više ne gledam filmove jer nemam s kim da ih gledam. Umjesto toga,sada više vremena provodim na kompjuteru i radim posao za koji sam se počela školovati. Programiram,odnosno radim ono što volim. -Život se rađa iz života.- što znači gdje je staro stalo nešto novo mora započeti. Be happy people,borba prestaje tek kada dođemo do kraja puta.

0 komentari